Friday, November 13, 2009

KUCING BERANAK DALAM BILIK AKU..HA3...BERTUAH BEB..


satu lagi....kejadia yang menarik...da sekor kucing ni...comel n bulu dia bersih giler..tgk perut mak aih..macam nak pecah...tengah bunting..aku n rumate sume memg target kucing ni akan beranak dalam sehari dua lagi...dalam seminggu.x beranak lagi...perut makin besar..takut gak...
satu malam tuh aku n kawan aku(pacak) tengah study...kwn aku tuh amek audiology..dia study benda lain aku study benda lain....pahtu kucing tuh datang....muka tecungap2 macam kena santau..ha3....terkejut beruk kami....kmi pn sediakan tempat ntk beranak...dia xnak duduk..jalan2 dalam bilik aku....dari satu cmpartmern ke satu cmpartment..kami jarang tutup pintu bilik..jadi memg senang kucing tuh masuk....dari pukul 3 pagi sampai pukul 6 pagi..dia tercungap cungap..pahtu kami tawakal la agar anak dia n dia tuh selamat..kami tido.dalam pukul 11pagi....kawan aku sowag lagi bising2...pahtu kami bangunla....tgk2...kucing tuh beranak dalam loker kawan aku...alhamdulillah...suma selamat.first time beranak...4ekor keluar...ha3..suma selamat..sekarang kami satu bilik jaga anak kucing tuh..termasuk mama dia la..ha3..tapi yang best kawan aku sanggup beli frieskies ntk mama dia...bek betul..ha3...
suma selamat...nanti nak cuti sem..anak kucng ni kami akan bagi kat dak2 medic ntk di jaga..diorg xda cuti pjg..jadi bagus jugak bagi diorag jaga..ha3...k lah...tuh ja..sekarang tgh ada dalam loker kwn aku..ki2...tension2 study ada penghibur..kan....

No comments:

Post a Comment