Monday, November 23, 2009

AHLI KELUARGA AKU YANG PALING BERJASA PADA AKU....

Salam...ehm.....aku da 7 adik beradik...n aku yang ke enam...aku ada 2 abg n 3 kak....k....anntara sume adik beradik aku..aku lihat....paling berjasa n paling sayang aku adalah akak aku yang ke3.....ha3...maybe dia belum kawen..jadi dia byak belanja aku....n bila datang kL..aku singgah umah diala...ha...gitula....stiap orang akan ada orang yang paling dekat..kan.jadi..bagi aku...akak akulah..ki3..bila dia mtk tolong....tgn ni ringan ja membantu...ha3....gitula....sekarang dia nak pindah umah(da tak mampu byar sewa yang tinggi...dulu...bahagi 3...akak aku 2org n abg aku....sekang...dia sowg..memg sakit la....xpe...)...agak sedih la......xley da dtg kL. n dok umah dia....xpe...skg aku belajar kat kuantan....papepn..buat yang terbaik....yeah....

No comments:

Post a Comment