Thursday, September 10, 2009

KEHIDUPAN DI CFS IIUM PJ

Life di iium PJ memang best..first2 memg tension gak.xramai kawan..masing2 buat hal sendiri....firt sem..CGPA aku 2.7 ja.Agak menyedihkan.Tetapi dgn berkat usaha dan pengorbanan aku.alhamdulillah dari satu sem ke satu sem.my cgpa has improve from 2.7 to 3.34.amin..

Tima Kasih la pada kawan masa kat IIUM PJ.mukhzani,hafiz,nasriqul,itix.student ALLIED,suma byk membantu..THANX suma..

Bagi aku,paling penting.jaga adab kita sbg student and sbg hamba ALLAH.Sebelum aku dapat masuk IIUM,aku dapat matrikulasi GOPENG PERAK,Duk sane 2bln ja...byk kenangan manis disana.Tapi disebabkan masa depan,aku pilih IIUM LA.Kat IIUM x banyak aktiviti..tapi alhamdulillah dapat perform dengan baik.

Sekarang aku berada di IIUM KUANTAN,ntahla....sakit jugak hidup kat sini...maklumla sblm ni duk kat KL katakan...ha3...bagi aku KL is my hometown..byk masa aku di habiskan disana.time ada duit,KL is the best place to spend our money...time sengkek...jalan2 pusing town makan asap la...ha3..

Kat KUANTAN dapat pulak kawan2 yang dulu xla rapat sgt....stakat kenal ja....tapi bila jadi rumatei...tiap2 hari lepak ngn diorang...ha3...best la...kebyakan kawn aku student ALLIED..maklumla BARU tukar kos..he3..

Yang penting persahabatan tetap ada...sekarang baru ja habes exam mid sem..susah siot...tapi tawakal ja lah....yang penting da wat terbaik.sekarang..tgah cuti n tunggu nak raya n sambung belajar....nak wat yang terbaik final ni....yeah...



No comments:

Post a Comment