Saturday, September 26, 2009

IMPIAN GUE

Semua orang mesti ada impian.Aku pun ada.Ofcoz la main impian aku nak masuk syurga(even perbuatan baik xla byk sgt.ki3..) tapi ntk dunia..akumengidamkan MOTOR BESAR.ki3..even sekarang xda motor pun lagi.Tapi aku berazam akn memiliki nya suatu hari nanti..target aku sebelum aku berumur 25 tahun..ha3..azam perlu ada.sebelum memiliki motor besar,kita mestila kena berlatih motor2 kicik dulu.cam yamaha fz150 i.aku xdapat memiliknya cz ayah aku hnya bagi motor kurang rm5500.aku redha..tapi ianya xkan meghalang impian aku ntk memiliki motor besar.bagi aku jika depan aku ada wanita yang cantik n berbogel and sebelah dia ada motor besar,aku lebih preferred motor tuh berbanding wanita tuh..ha3..x percaya tnyala kawan2 aku kat UIA.
Impian aku xbesar,aku cuma nak memiliki kawasaki ER6 N,harga dalam rm35000.owk la 600cc.ki3..
dalam blog ni..aku akan selitkan sedikit info tentang bike2 yang menarik di mata aku
..GO GO GO......

No comments:

Post a Comment